Ολοκλήρωση πρώτου κύκλου σεμιναρίων εκπαίδευσης στην ακτινοπροστασία Η Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας (ΕΕΑΕ) ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο πρώτος κύκλος ενός φιλόδοξου, μαζικού προ…
Η Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας (ΕΕΑΕ) ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο πρώτος κύκλος ενός φιλόδοξου, μαζικού προγράμματος εκπαίδευσης του μη ιατρικού προσωπικού που εργάζεται σε εργαστήρια ιοντιζουσών ακτινοβολιών στο χώρο της υγείας.
Συνολικά, το πρώτο εξάμηνο του 2010 η ΕΕΑΕ διοργάνωσε, σε συνεργασία με φορείς (νοσοκομεία, πανεπιστήμια, κ.α.) και επαγγελματίες σχετικούς με την ακτινοπροστασία, 25 τριήμερα σεμινάρια στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και σε πέντε ακόμη μεγάλες πόλεις (Πάτρα, Αλεξανδρούπολη, Ιωάννινα, Ηράκλειο, Λάρισα). 1285 εργαζόμενοι σε ιατρικά εργαστήρια, όπου γίνεται χρήση ακτινοβολιών, παρακολούθησαν δωρεάν τα σεμινάρια και απέκτησαν μετά από εξετάσεις επάρκεια στην ακτινοπροστασία. Στους συμμετέχοντες διανεμήθηκε σχετικό εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο εκδόθηκε αποκλειστικά για τα σεμινάρια αυτά. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα εγκρίθηκε και θεωρείται επαρκές από την Εκτελεστική Επιτροπή του ΚΕ.Σ.Υ.
Η έναρξη νέου κύκλου σεμιναρίων προγραμματίζεται για το προσεχές φθινόπωρο, ενώ στα άμεσα σχέδια της ΕΕΑΕ είναι η διεύρυνση της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και σε άλλες ειδικότητες εργαζομένων με ιοντίζουσες ακτινοβολίες. Με αυτή την πρωτοβουλία, η ΕΕΑΕ καθιστά προτεραιότητα την εκπαίδευση και τη συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση, στοχεύοντας στην ενίσχυση και περαιτέρω βελτίωση του συστήματος ακτινοπροστασίας στη χώρα προς όφελος εργαζομένων και εξεταζομένων/ασθενών.
Όλες οι πληροφορίες για το πρόγραμμα των σεμιναρίων και τις προϋποθέσεις συμμετοχής αναρτώνται στο δικτυακό τόπο της ΕΕΑΕ, στη διεύθυνση eeae.gr.
